Thursday 26 August 2010

Summer holydays 2009!!!



questa piccola stupida presentazione che mi riguarda risale all'anno scorso, ed è di pessima qualità perchè sono tutti video fatti con la fotocamera... Ci sono sequenze del posto dove ho lavorato per un mese in montagna e dei miei colleghi che non credo se la prenderanno a essere postati, del mio viaggio nelle Marche e in Campania, e degli esperimenti che facevo ogni tanto di pixillation (non avevo dietro il materiale, perciò animavo me stessa! e non vi dico in quali condizioni!) Spero lo apprezziate!

Ah! La colonna sonora appartiene ai Blink 182, mio amatissimo gruppo. Spero non ci siano problemi a usarli... ^_^

This little stupid presentation about me goes back the last year, and it is a bad quality clip because all tha sequence are made by digital photocamera... There are sequences about the work place where I stayed for a month, and about my job mates, and sequences about my trip in Marche and Campania, and finally about some experiments of pixillation (I had not materials to animate, so I animated myself! ^_^ and I don't talk about the conditions!) I wish you'll appreciate!

Ah! the music is Blink 182's What's my age again, that I really love... I wish there won't problems to use it... ^_^